Tillbaka hemma igen

Inte bara tillbaka hemma igen, utan även hemma med huvudet igen ^^


* * *


I fredags när vi kom hem till mamma och pappa lekte vi lite med Casper [systerson], käkade middag tillsammans och sedan satt vi i soffan framför tv.n hela kvällen. Igår blev det dock en heldag, och det kändes i min rygg, mage och huvud när vi väl åkte därifrån igårkväll..

Pappa och Jerry åkte fram och tillbaka mellan huset och det nya med alla stora möbler på släpkärran ett 4-5 gånger medans jag försökte göra så gott jag kunde, utan att försöka ta i allt för mycket för magens skull. Så det blev att jag och mamma åkte fram och tillbaka med lådor, prynad, kylvaror och andra saker..

Vi började redan vid strax efter tio tiden igår och vid åtta tiden på kvällen var vi helt slut allihop och satt på varsin stol med huvudvärk.


* * *


Men nog om gårdagen..

Nu sitter jag här i soffan framför tv.n och tänkte ta mig lite grann att äta efter en natts sömn, sedan blir det lite myspys här hemma idag, ta lite bilder, kolla på en film, laga en god middag och enbart ha en underbar söndag tillsammans med min älskade ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0