800 :-

♦ Tidigare under dagen kom mor och far förbi på en snabbfika innan de var tvugna att fortsätta resan hemåt .. Lite pengar klirrade då till i kassan då mamma var så söt och gav mig lite grann. Tack!

♦ Nu på kvällen fick jag även en intressent på mitt gamla akvarium jag lade ut på blocket igår, och för bara en timma sedan var de här och köpte det.





Detta var helt underbart!
Lite plus i kassan idag och dessa pengar går raka vägen ner till lillens egna lilla sparbössa, som under
de kommande månaderna förhoppningsvis kommer fyllas en del tills det är dags att börja shoppa loss allting han/hon kommer behöva vid födsel och efteråt.

Årets semesterresa

Årets Greklandssemester var helt underbar

- kan inte göra annat än bara längta tillbaka varje dag, timma, minut och sekund.

 

Speciellt längtar man tillbaka nu när hösten har sina värsta dagar här just nu .. Regn och stormar har blivit en vardag sedan några dagar tillbaka, och måste erkänna att jag hellre är i Grekland och deras klimat.

Finns ingenting som kan mäta sig med kärleken jag har till värmen och Ellàda!

 


Ny kategori

Största delen av denna blogg handlar självklart om min STÖRSTA kärlek av dem alla; Grekland/Elláda ♥ Men sedan en tid tillbaka har det även börjat växa en annan kärlek inom mig.
Nämligen min kommande lilla baby!


Eftersom detta kommer förändra mitt liv och mig som person en hel del har jag bestämt mig för att även börja skriva lite om denna graviditet den kommande tiden framöver.





Så från och med nu kommer även kategorien 'graviditet' att finnas som en av de jag kommer skriva i ♥

Tillbaka efter en lång tid

Oj oj oj så länge sedan jag var här inne ..

Många har reagerat på att jag inte skriver här längre och att jag bara försvann helt plötsligt, men det har funnits sina anledningar till detta..


* * *


Nu är allt dock bättre igen och jag tänkte att jag skulle ta och börja skriva lite här igen. Vet dock inte hur ofta, men något inlägg då och då skall jag nog kunna åstadkomma med!

RSS 2.0