Saknaden växer

Tiden springer iväg, speciellt nu för tiden och denna mörka och tråkiga tid på året gör att dagarna går ännu fortare på något konstigt sätt..

Hur som helst så får denna tid mig alltid att väcka en massa känslor i hela kroppen, och detta år är verkligen inget undantag. Känns som att jag reagerar betydligt starkare i år än vad jag gjort tidigare år.. Kanske beror det på alla hormoner i kroppen med tanke på lillen, eller så är det för att se senaste åren har varit så jobbiga och äntligen börjar jag känna mig tillfreds med livet omkring mig. I don't know.. men känslorna är både jobbiga och kära. Just idag är de mycket jobbiga då jag tänker på mina nära och kära som på flera olika sätt inte längre finns i min vardag, i mitt liv.



♥ ♥ ♥
Denna dag finns du morfar i mina tankar något otroligt mycket, och även du kära vän [namn nämns inte] som jag saknar någonting så obeskrivligt mycket
♥ ♥ ♥



Från att ha er i min vardag och alltid känna den värme ni gav mig, både spontant och när helst jag behövde de till att ni inte längre finns här hos mig..

Det är klart att jag fortfarande känner er värme och kärlek, den kommer aldrig att försvinna men jag saknar era kramar, leenden, glada och roliga ord, skratt och blickar. Allt detta finns i mitt minne och närhelst jag behöver dem så blundar jag bara för en kort sekund och ser dem framför mig som det var igår och tårarna börjar rinna längst med kinderna. Finns ingenting jag längtar mer efter än att åter igen få ha er i mitt liv. Jag saknar er så!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0