Phuu

Nu är jag äntligen hemma igen i soffan under filten, och detta med ett stort smile på läpparna!

Allt såg jätte bra ut med lillen. Dock var han/hon väldigt envis av sig. Upp med benen över magen hela tiden så vi fick försöka få en bra vinkel i ungefär tio minuter för att få se att navelsträngen ligger som den skall, och det gjorde den. Även klaffarna, ryggraden, hjärtslagen m.m. såg jätte bra ut - så med andra ord är lilla hjärtat mitt frisk och kry

Så med alla dessa bra resultat skall jag nu lugna ner nerverna med en kopp te och några skorpor, medans Jerry är tillbaka på jobbet några timmar till.


* * *


BM blev dock förflyttat en del.
Första gången [vecka 8] beräknades BM till den 26 april. Andra gången [vecka 14] beräknades BM till den 24 april. Nu är dock BM beräknat ännu en gång, och denna gång med mer att gå på och betydligt mer säkerhet till den 29 april. Med andra ord är jag idag i 17+6 och inte 18+5 som vi trodde innan.

Så den stora frågan är nu.. blir det ett april eller maj barn?..





Några bilder fick jag med mig hem också, men har inte riktigt bestämt mig ännu för om jag verkligen vill lägga ut dessa bilder här på bloggen eller ej, så tills vidare blir det ingen bild.

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- gött!

2010-11-26 @ 14:27:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Konstantina

Skönt att höra att det är bra med lillen <3

2010-11-26 @ 23:21:01
URL: http://konstantinaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0