Önskelista födelsedag

 


Till jul har jag önskat mig en Thomas Sabo klocka av älsklingen min.
Han visste inte vad han skulle köpa till mig och med tanke på att jag har det mesta jag vill ha och att vi har önskat oss saker till lillen istället för oss själv i jul nu så lyckades jag komma på detta.

Har tittat på en sådan klocka länge. Ett enkel arbandsur med två små kedjor där jag själv kan välja om jag vill ha den helt ren eller fylla på med någon/många berlocker.


* * *


Hur som helst så är det berlockerna ovan som jag har förälskat mig i och som har olika betydelser för mig personligen. Därför har jag bestämt mig för att om jag får klockan av hjärtat mitt i jul så är det ovanstående berlocker jag önskar mig när jag fyller år sedan.





Duvorna och ringarna är självklart de jag önskar mig av hjärtat mitt! Och de som står för vår kärlek.
• duvorna representerar oss två och hjärtat i mitten för kärleken vi delar
• ringarna får representera vår förlovning och att vi har startat ett liv som "en"



Av familj och vänner önskar jag mig de andra.
♦ Ett E för att visa min kärlek för Ellàda
♦ Rosen för den skönhet jag har lycka att få av alla i mitt liv
♦ Ett flygplan för min passion för resa
♦ Ett J i diamanter som står för Jerry och visar hur mycket han betyder för mig
♦ Grön lyckoklöver för att bringa mig lycka i allt som händer
♦ Stjärna med ängel representerar min morfar.
- ett plus om man skulle få denna av just mormor såklart


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0