Morgonmys

Länge sedan jag var så himla trött på morgonen, men idag vaknade jag inte ens av Jerrys väckarklocka och tro mig - den vaknat man av!
Dock vaknade jag en halvtimma senare när han pussade mig på kinden och skulle ta sig iväg till jobbet. Usch va seg jag kände mig då, men somnade om gjorde jag snabbt. Tror inte ens att jag hann höra när han gick ut genom ytterdören ^^

Vaknade sedan vid halv tio tiden och då gjorde jag mig en dunderfrukost och satte mig och mös riktigt ordentligt under filten framför tv.n i soffan. Hur mysigt som helst. Funderar allvarligt på att sitta här hela dagen och titta på en massa filmer, men vet det inte går. Måste göra lite vardagssysslor och även ta mig ut en sväng.


* * *


Så detta är vad min dag skall spenderas till att göra:

♦ diska
♦ bädda sängen
♦ ta en lång varm dusch
♦ åka och handla lite till kvällens middag
♦ ta en promenad i snön
♦ planera inför morgondagens möte på ams

Kommentarer
Postat av: guevacci

okej =) sitter i skolan just nu, läget annars :)?

2010-11-23 @ 12:46:19
URL: http://guevacci.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0