I full fart

Trots flera timmars snöskottning under hela morgonen så kunde inte far min vara stilla..

Det blev några korvar med bröd efter att han varit iväg och kört syster min till jobbet och sedan fortsatt skotta när han kom hem igen.
- även mamma hjälpte till med snöskottningen ute.


* * *


Nu är han dock redan igång igen i full fart. Denna gång dock inomhus i ett uppvarmt hem med lite musik och gemenskap. Just nu står han och försöker få ihop diskmaskinen så den kan sättas på plats. Meningen med dagens arbete är nämligen att få ihop så mycket av köket som möjligt. Får se hur långt de kommer.

Hela innehållet av kylskåpet står iallafall just nu på köksön medans frysmaten ligger ute i snön. Kunde inte komma på en bättre lösning denna galna vinterdag.

Förhoppningsvis kommer vi en bit här under dagen så jag kan få upp lite julpynt till dem innan det är dags att bege sig hemåt igen senare ikväll.


Måste erkänna att jag saknar min städade och fina lägenhet där hemma ♥ speciellt så saknar jag sängen min!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Hur har ni det ?

Kan du hjälpa mej med bloggheader?

Behöver din hjälp...

Snälla svara !

2010-11-28 @ 16:26:45
URL: http://linaseegna.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0