Första magbilden

Idag går jag in i vecka 19. Det är inte klokt vad fort tiden går..

Än så länge är det som sagt från barnmorska och gynekolog att jag är i vecka 18+1 idag. Detta kan såklart också förändras på fredag. Kan vara någon dag fram eller tillbaka från det som är sagt hitills, men det får vi förhoppningsvis reda på, på fredag då det är dags för det stora kontroll ultraljudet.





Nu till det jag egentligen skulle skriva/visa.
Igår tog vi nämnligen tag i att ta lite kort på magen lille. Har varit meningen att vi skulle gjort det innan, men nu har vi bestämt oss för att ta några stycken varje söndag. Förhoppningsvis blir det lättare att komma ihåg och ta dessa bilder då än en vardag, då man ändå har så mycket att göra och tiden bara rinner iväg..


Så här är de två första bilderna på magen min lille:



Kommentarer
Postat av: naliie

aaaw beeebis haha :D söt mage :D:D

2010-11-22 @ 18:31:17
URL: http://naliie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0