Ellàda - Rhodos 2009


Idag bjuder jag på en liten bild från Ellàda - Rhodos från 2009 på mig och syrran, en dag när vi var ute med mopparna och åkte.

Just på denna bild så har vi varit iväg en stund och det var dags att ta ett bad och njuta lite av solens hetaste timmar nere på stranden i Faliraki. Självklart tog vi även oss någonting att äta också [Mc Donalds] + en massa dricka så vi inte skulle bli uttorkade då denna dag var en väldigt varm dag.
- Mc Donalds är förresten 100 gånger godare nere i Grekland. Det är inte klokt. Jag äter i princip bara chickenbits och cheeseburgare här i Sverige + alla sallader såklart, men där nere kan jag äta allt!!


* * *


Detta år var det syrran som var på smällen och var lite runt om magen. Jag var dock i min nästan bästa form. Relativt platt mage, smala armar och ben och trivdes verkligen med mig själv.

Nu är det tvärtom. Syrran har börjat få tillbaka formerna igen efter Caspers födsel för ca ett år sedan och nu är det jag som är rund om magen och växer för var dag som går ^^

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0