Dag 9 : Min tro

Svårt att skriva om denna "kategori" idag.. En tro kan betyda så himla mycket olika saker vad gällande tron på både det ena och det andra, men om man tänker sig tron enligt kristendom, ortodoxer m.m. så måste jag säga att där är jag helt på sidan om.

Någon tro om detta finns då inte hos mig [även om jag har en liten aningens tro angående Buddha]. Utan jag tror mer på att
allt har sin mening med allt som händer, och att ångra sig saker och ting i livet tycker jag är lite onödigt..

Om man gör saker i livet och sedan ångrar sig så är det bara en själv som får lida med ångern, medans andra lever på som vanligt. Saker och ting händer av en anledning - även om de inte alltid är så roliga..

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0