Dag 7 : Min bästa vän

Finns många vänner som jag mer än gärna skulle vilja säga är min bästa vän. Som respekterar mig för den jag är, som jag har riktigt kul med oavsett hur länge sedan det är jag träffade dem, som är som natt och dag men fortfarande tänker likadant och som jag inte kan annat än älska ♥ så lova mig att inte bli arga på mig nu för att jag inte nämner era namn, men jag har en bästa vän som jag ser på ett helt annat sätt tillskillnad från er andra.

Systerdyster min, jag älskar dig som den enda syster jag har men du är även min bästa vän. Det är knappt så jag kan beskriva med ord hur mycket du betyder för mig men jag skall göra ett försök trots allt;

Oavsett vad man gör med dig, hur arga och oense vi än kan vara på varandra, ha helt olika perspektiv och syn på saker och ting, är totalt olika ifrån varandra så finns det absolut ingenting som kan ta ifrån mig den kärlek jag djupt i mitt hjärta har för dig!

Sedan barnsben så har denna kärlek funnit där och jag önskar jag kunde säga att den växer sig starkare för var dag som går, men för att vara helt ärlig så måste jag säga att det gör den inte.. Min kärlek för dig är så utöver hel som en människa kan tänka sig.

Så fort jag gör någonting så tänker jag även på dig. Är jag iväg och ser saker du tycker om kan jag köpa detta till dig utan att ens frågat om du vill ha det - bara i tanke på att jag vet redan svaret.

Du är min syster och bästa vän, och så kommer det alltid att förbli! Det kan ingen ta ifrån oss hur mycket de än vill och försöker. Kärleken jag har i mitt hjärta för dig är så sann den går att bli och du kommer alltid vara den som förstår mig bäst och min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du gör så jag sitter här hemma i soffan och får krokodil tårar!! Jag älskar dig systeryster min!!

2010-11-27 @ 20:50:41

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0