Dag 5 : Vad är kärlek

För mig är kärlek någonting som är väldigt svårt att sätta ord på, men jag skall göra mitt bästa. Kärlek är någonting man förtjänar och får av de som älskar en för den man är och står för och som man ger andra när man känner att man kan lita på dem, älskar de för dem de är samt har respekt för varandra.



Kärlek i mitt liv är hur mitt hjärta dunkar var dag för mina föräldrar, min syster, systerson, sambo, vänner och även Grekland samt Göteborg. En glädje i både kropp och själ som egentligen inte går att sätta några ord på, utan de bara finns där. En känsla som gör en glad och ger livsglädje. En känsla som inte går att förklara i annat än kärlek tillbaka till denna person / denna sak.

Min största kärlek i mitt liv just nu här helt klart den kärlek som jag och min sambo delar genom varandra och vårt lilla liv som just nu gräddas inom mig ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Jättefin bild :)



SV: Jo det är det. Men det låter ju som en gullig idé :)

2010-11-25 @ 22:48:38
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Konstantina

Så bra sagt!

Älskar bilden på er. Så fin :)

2010-11-26 @ 23:22:19
URL: http://konstantinaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0