Antar utmaningen

Har sett en del nu som har börjat anta denna utmaning på sin blogg. Själv är jag inte alls mycket för utmaningar hit och dit, men denna kan till och med jag tänka mig att göra, och det är precis vad som kommer att hända.

Anonym person skrev till mig att han/hon skulle vilja att jag antar denna utmaning och den kan faktiskt bli ganska så rolig, så jag tänker anta och börja med den senare idag!





♥ Dag 1 – Presentera mig själv
♥ Dag 2 – Min första kärlek
♥ Dag 3 – Mina föräldrar
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag
♥ Dag 5 – Vad är kärlek
♥ Dag 6 – Min dag
♥ Dag 7 – Min bästa vän
♥ Dag 8 – Ett ögonblick
♥ Dag 9 – Min tro
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 11 – Mina syskon
♥ Dag 12 – I min handväska
♥ Dag 13 – Den här veckan
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag
♥ Dag 15 – Mina drömmar
♥ Dag 16 – Min första kyss
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag
♥ Dag 20 – Den här månaden
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick
♥ Dag 22 – Det här upprör mig
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta
♥ Dag 25 – En första
♥ Dag 26 – Mina rädslor
♥ Dag 27 – Min favoritplats
♥ Dag 28 – Det här saknar jag
♥ Dag 29 – Mina ambitioner
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0