Panikont

Har så panikont i magen att jag inte ens fick i mig någon mat knappt. Allt på grund av denna elaka magkatarr.
Blev bara några köttbullar som gubben min varit så söt och lagat till mig och sedan proppa i mig all medicin i hopp om att det skall lindra lite. Dock har jag inte märkt någon skillnad än.

Så fort gubben min duschat klart skall jag lägga mig i hans knä och försöka vila lite samtidigt som jag kollar på Robinson. Förhoppningsvis så somnar jag istället, men med denna magont lär så inte bli fallet dessvärre.

Kommentarer
Postat av: Konstantina

Det är hemskt att läsa att du haft det jobbigt pga vikten :( Jag förstår dig precis, för det är vad jag går igenom nu. Men jag vill att du ska veta att du är så sjukt vacker, vad du än har för vikt. Och din insida ska vi inte prata om. Underbar är du!!



Inte alls kul att läsa att din magkatarr är tillbaks igen :( Hoppas verkligen du blir bra snart! <3

2010-12-02 @ 21:12:58
URL: http://konstantinaa.blogg.se/
Postat av: Konstantina

Du behöver inte svara på det gumman. Bara jag vet att du tog åt dig och förstår att jag menar allvar, och att det kommer från hjärtat <3

2010-12-02 @ 22:04:45
URL: http://konstantinaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0