Min dag framöver i ord

När jag vaknade idag hade jag inte lika ont i magen som igårkväll, vilket är underbart såklart! Trots att jag inte hade lika ont så spänner det fortfarande något otroligt mycket i nedre delen av magen.. En smärta som jag försöker acceptera nu när jag vet vad den beror på, men den är fortfarande jobbig att leva med hela dagarna långa.

Dock är denna smärta någonting jag måste acceptera för den kommer inte att försvinna på någon dag utan någon vecka fick jag nog räkna med enligt gyn. Fy va hemskt!

Men men.. Hur som helst så tänkte jag iallafall försöka få upp lite av julpyntet som jag så länge har pratat om nu och så gärna vill få upp. Började lite smått igår, men det blev inte mycket försen kroppen inte ville med sig längre.. Så efter att jag fått i mig ännu lite mer mat här nu så tänkte jag försöka ge mig på att pynta lite till här hemma.





Förutom att julpynta denna dag så skall jag även försöka hinna med:

• diska
• bädda sängen
• damma av badrumsskåpet, tv-möbeln och vardagsrumsbordet
• ta en varm och skön dusch
• åka ner till apoteket och hämta ut nya magkatarrtabletter
• gå in och köpa snuff till Mr. J när jag ändå är nere i centrum

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0