** kilo

Tog en dusch för ca 30-40 minuter sedan och efter det hoppade jag upp på vågen. HJÄLP!!!





Innan jag visste att jag var gravid så gick jag upp i vikt. Mycket av varför berodde på att det var sommar och jag äter mycket mer skit under sommaren än resten av året, men också för att jag har haft en jobbig tid tillbaka, och på grund av det har jag inte alls brytt mig om hur mycket jag stoppar i mig och om jag går upp något kilo..

Sedan jag fick veta att jag var gravid har jag dock gått ner några kilon i vikt, vilket jag blev mycket orolig över. Fick dock veta att det inte var någon fara. Alla går inte upp i vikt på en gång utan många står helt stilla fram till halva graviditeten och även en stor procentuell del går även ner i vikt av flera olika anledningar.





Under de senaste 3-4 veckorna har jag sakta men säkert gått upp några hekto hit och dit, men när jag ställde mig på vågen nu efter duchen fick jag en chock. Herregud va jag har gått upp mycket i vikt den senaste tiden - och fort!

80,2 kilo visade vågen precis. Inte klokt. Jag är över 80kilo, och det med blandade känslor kan jag lova, då vikt alltid har varit en känslomässig del av mitt liv och någonting jag länge har kämpat med. Nu vet jag dock att detta är normalt och för ett gott ändamål, men kan ändå inte rå för att känna panik.

Tror detta är någonting jag måste få hjälp med, så jag inte går in i väggen på grund av detta - ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: Konstantina

Du ska inte få panik pga vikten! Inte alls. Du är gravid, att gå upp i vikt är en del utav det. Och du kommer ju SJÄLVKLART gå ner de kilona sen. PLUS, du är vacker som du är! det lovar dig.



jag har också panik över vikten. har alltid haft. hatar det :(

2010-12-02 @ 18:32:44
URL: http://konstantinaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0