Första december

Kan inte förstå att det redan är första december och snön ligger vit på marken.

Första advent är redan förbi och jag har inte ens julpyntat ännu. Tanken var att jag skulle gjort det idag under dagen, men har varken hunnit ner till förrådet med J och hämtat upp julpyntet eller städat iordning här hemma för att kunna fixa till pyntet. Och nu ligger jag med magkramper och kommer knappt någonstans.

Förhoppningsvis så kanske tabletterna börjar göra nytta snart så jag kan ta och pynta lite ikväll iallafall, om J vill vara så söt att hämta all pyntning från förrådet.. Får flirta på när han kommer hem ^^


* * *


Första december innebär också:
◊ 14 dagar kvar till lucia
◊ enbart 24 dagar kvar till jul
◊ mysigaste tiden på året med alla tända ljus och julbelysning överallt
◊ 31 dagar kvar till nyår
◊ 33 dagar till min och Jerrys dag ♥
◊ 49 dagar kvar till min 22 års dag

◊ och hela 149 dagar kvar till BM

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0