Ledigt

Tog ledigt under resten av dagen idag och har enbart haft en mysig dag tillsammans med min älskade





Dagen spenderades med en promenad och en massa mysprat i sängen.
Senare mot kvällens gång blev det att åka och köpa lite ostbågar och en måltid var på Max. Mycket gott var det! Efter det satt vi och frossade i oss allting hemma medans vi tittade på Harry potter som gick på tv.n.

Efter filmens slut var vi lite rastlösa så vi satte igång vårt Wii och spelade lite super mario med några andra människor live runt om i världen. Gick väl sådär om jag skall vara ärlig, men kul var det iallafall!





Nu sitter jag här, proppmätt och tittar på en film och hoppas på att det börjar närma sig slutet på den då jag inte alls orkar hålla upp ögonen snart längre, men fortfarande fast besluten på att jag vill se klart den idag ^^


Sov så gott mina små söta!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0