Mitt mål till sommaren

Jo. hade jag inte blivit "tvingad" till att sitta inne hela dagen idag så hade jag pallat mig ut på en långpromenad i detta kalla väder .. för trots kylan [som jag inte klarar av] så behöver jag röra mer på mig, för min hälsas skull.

Lever med astma, vilket är ett jobbigt dilemma.
På vintrarna när man lever med denna kyla så blir det jobbigt att vara ute längre perioder, för när kylan når mina lungor får jag svårt att andas normalt. Under sommarperioden önskar jag att det hade varit bra men då lever all pollen och gräs i luften, vilket gör att jag får svårt att andas. Detta är inge kul alls.


- - -



Trots alla hinder som finns i min vardag, året runt så gör jag det bästa jag kan av situationen och imorgon skall jag ut på en långpromenad!

Har inga stora komlex på min kropp, men det är klart att det finns delar av kroppen som man skulle vilja träna lite extra på .. För min del handlar detta om rumpa, lår och mage.
Så nu börjar träningen på allvar inför 'beach 2010'. Promenader, spinning, löpning, tyndlyftning, simning, situps, benböj, ja allt jag kan komma på ^^

En blandning på Jessica Alba och Marissa Miller. Kropparna jag strävar efter att ha till sommaren 2010.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0