Alla hjärtans dag

Den mest kärleksfyllda dagen är snart här - alla hjärtans dag - och det är dags att börja tänka på vad man skall köpa till sin käraste, för att få hem sakerna i tid .. Jag har hittat många fina sakerdenna sida som passar både till honom och henne för rimliga priser.



1. Tillgodo checkar, lovers
Ett häfte som innehåller 20 st olika checkar - på engelska - som din käraste kan ge dig när tillfälle dyker upp. Några av de alternativ som finns just i detta häfte är ex. 'frukost på sängen' , 'dusch för två' och massa andra. Men det finns många olika varianter av dessa checkar att köpa.

2. Halsband, me & you
Långt justerbart halsband med orden me och you ingraverat på vardera paletter i rostfritt stål, av företaget Edblad, som för övrigt har en massa andra designer till salu.
3. Stekpanna, make love for breakfast
Ovantlig stekpanna i form av ett hjärta som skapar en mysig stämning till dig käraste till frukostbordet eller lunchen/middagen. Perfekt att steka ägg i, göra pannkakor eller omelett.

4. Kärleksbok, fylla i själv
Ibland får man tunghäfta och vet inte riktigt hur man skall förklara sin kärlek till sin älskade med de rätta orden .. med denna bok fyller du enkelt i de olika 'möterna' och minnerna ni delat tillsammans. En perfekt bok att ge sin älskade på denna dag. Finns även andra modeller/sorter att välja bland

Jag har själv gett bort denna bok till J - när allt var bra. hmm.. och han uppskattade den mycket väl ♥

5. Påslakanset, älskling
Jätte gulligt påslakanset från Lundmyr, med massa stjärnor på hela påslakanet samt baksidan av örngottet. På framsidan av örngottet är en stor stjäna med texten älskling ovanpå. En mycket gullig present att ge bort.
Lundmyr har ett stort sortiment på denna sida, och fler av deras produkter hittar du här.

6. Foundueset, för två
Ett fondueset som ser ut som vilken mugg som helst. Dock när man vrider på muggen så inser man att det inte är fallet. Med ckolad i koppen och ett stearinljus undertill skapar du lätt och enkelt en mysig stämning.

7. Massageolja, smaksatt
Värmande massageolja i olika smaker: smultron, melon, persika, saltlakrits, smörkola, svarta vinbär eller blåbär-lime som ger en mysig stämning för din partner.

Och nu till min egna lilla favortit som jag skulle vilja få på alla hjärtans dag
[man kan ju iallafall drömma]..

 

 

8. Sovande nalle, vetevärmare
Jätte söt nalle som går att värme i mikron, vilket bara gör det ännu mysigare. Doftar även mycket gott då den är fylld med vetekorn och lavendelblommor. Finns i flera olika färger och modeller.


Kommentarer
Postat av: Bella

vad heter sidan du hitta alla söta saker på =)?

2010-02-03 @ 21:36:53
URL: http://bellaaboop.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0