New moon & Eclipse


Sitter just nu och läser New moon fast i det svenska formatet [när jag hör din röst]. Idag återstår det enbart 40dagar kvar tills den har biopremiär i Sverige och jag längtar faktiskt riktigt mycket. Tredje boken Eclipse, på svenska "ljudet av ditt hjärta" väntar hos en kompis som precis har läst ut den och jag har lyckan att få ärva den av henne så fort jag vill. Även denna bok kommer ut på bio i Sverige - men på denna film får vi vänta tills den 30 juni 2010. Med andra ord får vi dras med längtan efter även denna film ett tag till.


Så missa nu inte dessa saker och datum;



Böcker av Stephanie Meyer
♦ Twilight / Om jag kunde drömman
♦ New moon / När jag hör din röst
♦ Eclipse / Ljudet av ditt hjärta
♦ Breaking dawn / Så länge vi båda andas
♦ The host / Genom dina ögon
♦ Twilight - Director´s not.. / Twilight - bakom kulisserna
♦ Midnight sun

Musik
♦ Soundtrack Twilight
♦ Soundtrack New moon

Dagar att lägga på minnet
♦ New moon på bio i Sverige den 20 november 2009
♦ Eclipse på bio i Sverige den 30 juni 2010


Kommentarer
Postat av: Anna

twilight <3

2009-10-11 @ 19:53:36
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0