Here I'll come


Min älskade stad Göteborg, here I'll come!!

Imorgon bär det av från denna huvudstad till en mycket mer älskvärd stad i mitt hjärta - nämligen Gbg. Ska bli så himla mysigt att komma ner igen, det var många månader sedan nu. Förhoppningsvis kommer dessa tre dagar att bestå av fikamys, långa promenader, lite julshopping, fina utsikter, många fina och annorlunda bilder samt en myskväll på "jul på Liseberg". Hoppas även att det skall finnas lite tid över till att träffa mina kära vänner! Det gör jag mig plats till i schemat, om det skall vara så!! :)


Men fram tills dess finna en del saker kvar att göra:
• packa
• göra rent akvariet
• möta upp Milan i centrum vid lunch
• städa lite hemma
• göra iordning "bilmackor" och annat smått

Hoppas på att detta blir gjort i tid till kl. 12.30 då jag ska hämta upp Jerry vid jobbet för att sedan köra i 4½-5 timmar ner till Göteborg ♥


Kommentarer
Postat av: tessan

du får ha de förbannat bra där nere nu så får du höra av dig...puss

2009-11-19 @ 00:19:08
URL: http://galentessan.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0