Scrapbooking

Detta är någonting jag kollat på mycket och länge, men nu har mitt intresse fastnat helt och hållet.

Jag är väldigt kreaktiv av mig och älskar att rita, måla och pyssla. Detta skulle passa mig så himla bra. Att få vara kreaktiv enda ut i fingerspetsarna och göra mina egna snygga album om både det ena och det andra! För det bästa med scrapbooking är att:
• man gör det när man får tid över
• ens kreaktiva tankar och idèer får komma ut
• det kan handla om vad som helst
• det blir mycket personligt

och sedan finns det inget "collage" man gör som kan bli dåligt, för ingen vet [förutom en själv, ibland] hur det egentligen var menat att bli i slutändan.



- några collage/bilder som jag hittade som scrapbooking på google.se


Undrar om man skall köpa sig ett album i någon färg och sedan önska sig lite olika scrapbookingprylar i julklapp?! eller möjligtvis presentkort på Panduro eller något annat ställe man kan hitta mycket olika saker för detta evenemang ♥



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0