Det ni läser här..

.. är också det ni kommer få reda på om mig.


* * *


Har inga problem att prata om mig själv, mina nära och kära och det som händer både i mitt liv och runt omkring det men allt vill man inte prata öppet om med alla, utan kanske hålla det för sig själv eller endast de närmaste.

Av någon "konstig-slumpmässig" anledning så är helt plötsligt alla gamla vänner och bekanta väldigt intresserade av ens liv och allt vad det handlar om.. Detta trots att man inte pratat med dem på år och dar, och även trots man både mött och gått förbi dessa människor lite här och var, men då har man tydligen inte haft tillräckligt med Gossip till dem att ge för att vara intressant nog att prata med.


* * *


Nej.
Jag flyttade ifrån den by jag växte upp i och det har varit det bästa jag gjort i hela mitt liv, och jag är inte det minsta intresserad av allt gossip som jämnt och ständigt går runt där. Det värsta är att de i min ålder börjar även bli som de där gamla tanterna man hörde om när man var mindre som levde på gossip. Snälla, väx upp. Lev era egna liv.
Jag har mitt liv här och nu. Det bästa liv jag någonsin kunde fått. Jag fokuserar på mitt egna liv. Ni kanske borde göra det samma?!




Sorry för detta tråkiga och egentligen ointressanta inlägg, men det är min blogg och jag behövde verkligen lätta på detta från mitt hjärta.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0