Bilder från pappa och mamma

 

Fick idag ett mail med bilder av mina föräldrar.
Ovanför är en bild tagen i deras rum - ut mot balkongen. En annan bild på balkongen och en del av utsikten. Den tredje bilden är deras utsikt när de väl sitter ute vid bordet på balkongen.

Jag kan ju inte precis säga att jag tycker de bor fult precis. Känns mer som ett hotell jag kommer ha i minne tills den dagen kommer då jag själv åker till Samos på semester.



Oh, gud vad jag längtar "hem" nu. Helt sjukt hur mycket man kan känna för en annan värld. Känns som jag inte alls är född till att leva detta liv här i Sverige som jag idag gör. Känns som jag är menad för en helt annan plats. MITT GREKLAND


Så sur på mamma och pappa just nu.
- ni får inte lämna mig kvar här hemma ju ^^

Kommentarer
Postat av: konstantina

Åh så vackert!!



Kom på en sak jag bara måste fråga dig... Är du en partymänniska eller en mer turistmänniska när du är i Grekland? :D eller är du precis som jag? Lever som en grek och känner mig mer hemma där än vad man någonsin gjort i Sverige? :)

2010-05-26 @ 21:37:52
URL: http://konstantinaa.blogg.se/
Postat av: konstantina

aw :/ Äh jag tror att du kommer lyckas med det i grekland :D + att man redan bor där så man behöver inte tänka på flyg typ (a) hahaha.



åh vad jag längtar till studenten. vill verkligen leva livet!

2010-05-26 @ 22:12:17
URL: http://konstantinaa.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Det där såg ju inte helt fel ut!

2010-05-28 @ 00:00:58
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0