En händelserik måndagsmorgon

Sorry att jag varit off från bloggandet även denna dag, men en måndag som denna började på ett sätt jag inte riktigt hade räknat med..


Imorse vaknade jag nämligen vid nio tiden av att jag höll på att harkla upp hela magens inälvor [iallafall vad det kändes som], hela halsen hade nämligen svullnat upp och jag hade jätte svårt att andas.
Sarah fick bli min räddning denna dag, då hon hämtade mig och var med mig hela tiden inne på akuten. ♥ till dig gumman. Vad skulle jag gjort utan din hjälp!?

- - -

Nu är jag hemma igen efter en massa tabletter och sprutor .. ingen rolig upplevelse men när man har astma vänjer man sig vid dessa sjukhusbesök - dessvärre.


- vila idag och imorgon är vad som står på schemat, och innerligt hoppas att halsen inte svullnar upp på nytt igen. Känns dock lite oroande och jag vågar inte somna riktigt - inte sålänge jag är hemma själv iallafall ..

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0