Drömmar om Grekland denna sommar

Sitter just nu och är planerar in datum för att åka ner till Grekland.

För er som undrar över hur jobbintervjun gick här om veckan så fick jag dessvärre ett nej [trots en bra intervju], men det var många som sökte och jag antar att jag inte platsade in detta år. Men mina drömmar faller inte för det.
Just nu sitter jag nämligen och planerar in när jag skall ta mig en enkelresa till Grekland - Rhodos ♥ för åka, det kommer jag att göra - detta år!


- - -


Eftersom jag inte fick jobbet på krogen så tar jag mig i kragen och försöker på egen hand istället. En enkelbiljett ner [antingen direktflyg eller så åker jag ner till Aten och åker därifrån vidare med båt ner till Rhodos] och sedan skaffa jobb på plats.

Skall se om jag kan bo hos någon av mina goda vänner till en början, åtminstonde tills jag vet att jag har jobb och sedan skaffa mig en egen lägenhet [rum på hotell] eller någonting liknande.
En resa hem till mitt älskade land några månader detta år kommer iallafall att ske på ett eller annat sätt.

Kan ju inte leva utan den här drömmen. Det är en dröm som måste förverklas, och tiden passar väldigt bra in i mitt liv just nu ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0