En paus mitt i allt

Har tagit en paus mitt i allt vampyr-tittande ..
Behövde vila ögonen lite från tv.n och samla all information lite grann innan jag går på nästa avsnitt ^^ [allt på engelska - utan någon svensk text].

 

- gillar att ha allt på engelska. Då slipper man den oftast dåliga översättningen och koncentrerar sig mycket bättre på vad de egentligen säger, uttalar sig och vad som verkligen händer.

 

 

 


 

 

Hur som helst ..


I denna paus passar jag på att göra några goda mackor [börjar bli lite hungrig], en kopp varm te, städa undan lite och sitter nu och tittar lite på årets sommarsortiment från Ikea.

 

Har länge tänkt att jag skulle skaffa mig lite vinglas - både vitvinsglas och rödvins. Nu finns det enkla och billiga på Ikea så jag funderar på om man skall passa på att köpa sig några på en gång ..

- hittade även några färgglada och snygga krukor samt en saft karaff i blått, vilket jag tycker mycket om. Får se om jag åker iväg någon dag kanske ^^

♦ Rödvinsglas 6 stycken för 39:-

♦ Vitvinsglad 6 stycken för 39:-

♦ Färgglada krukor 2 stycken för 19:-

♦ Blå saft karaff  99:-

 

 

Men hur som helst .. Nu skall jag återgå till att titta vidare på serien av 'Vampire diaries'.

- är just nu på avsnitt 14.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA VI ÅKER TILL IKEA DU OCH JAG PÅ SÖNDAG!!!! Snäälllaaaaaa?? =D <3

2010-06-08 @ 17:07:43
Postat av: Ioanna

Hej M!



Jag har detta Ikeas vinglas. Goda och billiga, har användat dem många gånger. ;)



Saknar dej sötis! Kram.

2010-06-08 @ 17:49:38
URL: http://anujohanna.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0