Nytt och städat skrivbord

Sitter just nu på bussen i ett snöoväder.. jag ska koncentrera mig på vägen så jag inte spyr.
Ni får nöja er med detta så länge, som jag pillade med i natt:


Jag älskar ordning och reda.

För er som känner mig väl så vet ni att jag är lite av en perfektionist när det gäller att ha ordning och reda runt omkring mig - så även på datorn, vilket har relaterat till att jag rensat upp min dator idag och gjort denna smarta skrivbordsbakgrund. Såg nämligen att Isabella gjort så och tänkte att "det var en smart idé" vilket slutade till att jag gjorde en egen .. fast i min egna lilla version då ^^



Självklart fick stilen gå i greklandstema ^^ men detta är nog någonting jag kommer fortsätta och göra mycket av. Det blir mer personligt och man har verkligen koll på vad man har och inte. Jag valde att placera ut de 'grupper' som jag använder mig mest utav - och observera skräphörnan. Nu skall här börja hållas ordning!

Jag är riktigt nöjd!


Någon dag här framöver måste jag även rensa bland mina bilder. Igen.
Det är inte alls länge sedan jag satt ner i timmar och rensade ibland dem, men som en flitig och trogen ps [photoshop] användare så blir det lätt oordning ganska så snabbt. hehe ..

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0