Detta har hänt..


.. under sommaren år tvåtusennio

• har haft en underbar vecka på Rhodos när jag åkte dit igen
• varit på stranden ca 5 gånger - utan att bada, det var för kallt
• letat efter ett jobb i närheten, orkar inte åka långa sträckor
• förlorat min käraste morfar
• varit på begravning
• flyttat till en midre lägenhet i ett lugnare område
• skaffat mig ett akvarium med söta små fiskar
• träffat de bästa så mycket jag kunnat
• tappat kontakten med en närstående vän
• tappat respekten för en annan
• varit både ledsen, glad, besviken och lycklig
• börjat spara ihop pengar till en lång vistelse i Grekland - en vacker dag..


- som ni märker har det hänt en del och förutom att jag miste min morfar och hans begravning
var riktigt jobbig så har denna sommaren varit helt okej.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, det vore skitskoj! Jag har tänkt att jag ska göra mitt gesällbrev i vår och vet inte riktigt när det är ännu. Hoppas inte datumen krockar bara.

Förstår att det blir svårt med cash men vi kan ju försöka se om det finns något kalaserbjudande eller något. Det brukar ju vara det ibland på Viking Line. Vi får hålla utkik helt enkelt och sedan får vi ju försöka passa ihop så att alla kan. Det viktigaste är att vi kan träffas någon gång snart. Vi saknar er så mycket! :)

Kram!

2009-09-08 @ 20:48:14
URL: http://alexandraringbom.blogspot.com
Postat av: Alexandra

gesällbrev är ett prov man gör och ska bli godkänd på för att räknas som färdig frisör. Man utför typ 8 moment och måste klara alla för att få gesällbrevet.

Däremot har jag alltid velat bli reseledare också och man ska ju passa på när man är ung och inte har familj och sådant. Vi kan ju snacka om det när vi ses och kolla lite.

2009-09-08 @ 21:11:31
URL: http://alexandraringbom.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0