Mer trafik till din blogg?!



Vill du få igång din blogg att bli lite större än bara kring vännerna? Vill du höras och synas på nätet? Gör såhär..

1. gå in på den här sidan och registrera dig. Klart, enkelt va?


Genom att registrera dig via denna länk samlar du poäng och genom dem skapar du fler besökare till din egna bloggsida. För bra för att vara sant? Jo, det tänkte jag också, men har testat och insett att det faktiskt fungerar, så varför inte? Helt gratis! Vad har du att förlora? ;)


OBS! Om du testat detta så testa även denna sida, där du samlar pengar genom att varva kompisar och göra erbjudanden. Också gratis, enkelt och DET FUNGERAR faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men hur vet de vad ens blogg heter då? Det finns ju ingenstans att skriva in det?:S

Kram

2009-08-15 @ 00:34:10
URL: http://alexandraringbom.blogspot.com
Postat av: Vegotjej

Ja det funkar :D Jag hitta ju dig där ;D

2009-08-15 @ 15:43:12
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0