Tidig morgon

Vaknade redan vid 07.30 idag och kunde bara inte somna om efter ännu ett besök på toaletten under detta natt/morgon.. Det är det absolut jobbigaste med graviditeten; dessa konstanta toalettbesök hela tiden.. Speciellt jobbigt är det såklart under morgontimmarna, och speciellt för mig som har jätte svårt att somna om efter att jag varit uppe.

Men sådant är livet som gravid och det är inte mycket att göra åt saken.. Man får bara försöka se det bästa med allting: det är för ett gott ändamål ♥


* * *


Idag har jag iallafall en del småsaker på listan att göra:
•· diska efter gårdagens bak
•· ta hand om mina små hander och naglar genom ett handbad och lite manikyr
•· dammsuga lägenheten och speciellt mycket när det kommer till alla mattor
•· blogga lite grann till och från ^^
•· läsa lite i en av mina gravidböcker [handlar om graviditeten, förlossning, barnet och föräldraskap]
•· skriva klart våran önskelista inför jul och skicka iväg till våra familjer


sen är det säkert någonting mer jag också skall göra, men som jag inte kommer på här och nu bara.



♦ Vad skall ni göra denna kalla måndag?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0