Söta små startpaket

Vissa dagar ligger jag bara och dagdrömmer/planerar över allt som har med lillen att göra.

Som jag skrev i tidigare inlägg idag så kommer vi önska oss en massa saker till lillen i julklapp, och dessutom fyller jag år i januari - bara en månad efter julafton ca, så då kommer jag passa på att önska mig lite mer saker samt en hel del pengar, så vi kan planera, inreda och dekorera så mycket som möjligt innan jag blir för stor och tjock att jag inte orkar längre samt innan lillen föds.


* * *


Nu hittade jag dessa små startpaket ovan på Ellos och H&M's hemsida. De är bara för söta, och det bästa är att de är neutrala så de kommer passa oavsett om vi får en liten tös eller pöjk. De är även väldigt prisvärda och med dessa startpaket så har man lite av alla delar som behövs.
- självklart kommer jag köpa mer kläder iallafall [speciellt body's] ^^ men dessa gillas skarpt!

Dessutom är pojken min helt galen i barbapapa så han gillade också det startpaketet, kan man minst sagt säga ^^

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej! Vilken härlig blogg du har! Kika gärna in mitt senaste inlägg och lämna några bloggtips innan du klickar dig vidare :-D Kraaam!

2010-11-03 @ 21:58:49
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/
Postat av: tessan

Köp inte en massa leksaker och kläder osv själva till lillen alls för de vill ju vi ge i julklapp :):)

2010-11-04 @ 07:52:35

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0