Namnförslag

Mina söta små läsare, jag behöver er hjälp!

Jag/vi vet inte om vi väntar oss en liten tös eller pöjk och hjärtat mitt vill inte veta det försen vid lillens födsel, så vi skall vänta. Därav kommer jag även kalla mitt barn 'lillen' under denna graviditet. Måste tilltala henne/honom med något sorts namn.

Nu kommer jag dock till den frågan jag har till er, då vi har lite problem med just detta med namn.. Vi har två namn ifall det blir en liten tös som vi smakar lite på och som känns som alternativ att behålla, eventuellt har vi även ett pojknamn på känn men vill gärna ha mer hjälp angående detta "problem".
Vi (jag) gillar lite ovanliga namn som inte alla heter. Känns som att jag gärna vill ha ett speciellt namn till mitt barn!


Så vad har ni för namnförslag till mig/oss?

Kommentarer
Postat av: Pia

Som du vet så gillar jag också ovanliga namn. Våra två yngsta tjejer har också ovanliga namn som andranamn. Namn som jag tycker är jätte fina:

Skye (mellandottern heter Novah Skye Isabella)

Kaylee (yngsta dottern heter Karmah Izabella Kaylee)



Andra fina tjejnamn:

Ayicha/Aicha

Minou

Anya

Nicole



Killnamn som vi hade som förslag om vi fått en kille:

Jayden

Millian



Där har ni några förslag!

2010-11-09 @ 17:10:07
URL: http://prinsessannovali.blogspot.com
Postat av: Elin C

Typ

Nathalie



Wiliam



Vet inte, det var svårt fakriskt:)

2010-11-09 @ 18:10:39
Postat av: Sofie

Hej Laura! Ser ju nu att du är gravid! GRATTIS!! Gud så skoj! Jag har ju också en liten skrutt =) Hur mysigt som helst!

kram sofie åkerman

2010-11-09 @ 21:26:12
URL: http://soffentott.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0