Plågar mig själv


Efter en gammal filmsnutt från 08 och mitt älskade Elláda sitter jag här nu med tårar i ögonen och bara LÄNGTAR hem! Är så trött på att höra alla flytta hit och dit i Grekland medans jag sitter kvar här i Sverige, här på den plats jag för många år sedan lovade mig själv lämna så fort jag bara kunde. Här sitter jag nu fortfarande och längtar.

Längtar bort till det liv jag alltid drömt om.
Längtar efter hopp om att jag skall inta mig mod till att fullfölja den enda dröm jag verkligen mår bra av. Den enda dröm som MÅSTE bli verklighet i mitt liv.


VILL VÅGA GE MIG SJÄLV DEN VARDAG JAG INNERST INNE VILL HA!!

Kommentarer
Postat av: konstantina

DU SKA VÅGA! Självklart ska du det. Är det det du vill så SKA du göra det till din verklighet, ingen snack om saken!



du kan ju alltid börja med att flytta dit under en kortare period, kanske 3-6 mpnader som en början. Märker du att du trivs är det bara att du kör på för fulla muggar tycker jag! :D

2010-05-24 @ 21:05:19
URL: http://konstantinaa.blogg.se/
Postat av: Persefoni

Geiasou koukla!

Antar att du är grekinna och pratar grekiska? etsi den einai??

okey, jag vet precis hur du känner. Min stora dröm är också att flytta ner dit. Men det planerar jag att göra om någfra år när ja är klar med skolan och rest runt lite. Vill helst ha min bas i Grekland om man säger så.

Jag tycker att du ska ta chansen, för det kommer bara göra dig gott. Då får du verkligen uppleva grekland som mer än bara en semester. FÖr vi alla vet att när man väl flyttar ner kan det vara mkt jobbigt i början. Funkar det inte så vet du innerst inne att du gav det en chans och att du inte kommer ångra dig. Och lyckas du där så är det underbart. Ta chansen och följ din dröm... sätt din dröm i planering så kommer det bli verklighet! :) Pistevw oti mporeis na ta katafereis :)

filakia polla

2010-05-25 @ 02:46:03
URL: http://persefoni.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0