My childhood

Har haft en del frågor nu om mitt liv utanför denna blogg och min uppväxt.
• Vilket land jag kommer ifrån • Hur min familj ser ut • Vart jag bor någonstans • Vad jag gillar att göra om dagarna • Mina framtidsplaner med mera. Tänkte nu berätta lite om detta och även visa lite gamla bilder.

Skall försöka att inte göra ett allt för långt inlägg ^^ hehe



Lilla jag bor i en förort i Stockholm, där jag nu bott i lite över två år. Bodde mina första två år i Nynäshamn, sedan bestämde sig mina föräldrar att flytta till den lilla hålan Ösmo - som ligger ca en mil norr om Nynäshamn. hehe. Där har jag sedan vuxit upp under hela skolperioden.

Många av er undrar också vart jag kommer ifrån, och nu till sanningen om detta .. Trot eller ej men jag är helsvensk [tyvärr]. Båda mina föräldrar kommer från Stockholms trakterna. Min mormor och morfar är/var gotlänningar, och den största delen av min släkt bor just där. Men jag har inget utländskt påbrå what so ever .. Mitt mörka utseende har jag nog fått av min morfar som också var svarthårig och väldigt brun i huden. Mamma och syster är blonda och min far är lite halvbrun av sig.

Min familj består alltså av pappa, mamma och syster. Sedan den 28.e oktober 2009 har jag även fått en "liten" systerson. Observera - "liten". Han vägen ca 10kg och är bara ca 6 månader gammal.


- - -


Övrigt om mig som person så jobbar jag så mycket jag kan - även om det tyvärr inte blir så mycket just nu för tiden .. Annars tycker jag om att träna [både gymma, ut och gå, yoga m.m] iallafall när det är fint väder. Umgås med vännerna är också någonting jag skulle kunna göra dygnet runt. Dock så bor de flesta av mina närmre vänner inte i närheten, men har två stycken som jag tycker om att umgås med - och även gör en hel del just nu ^^.

Mina framtidsplaner är att resa mycket och se världen. Skulle absolut inte ha någonting emot att flytta utomlands. Dock till Grekland i sådant fall, då detta är som mitt hem.
Längre in i framtiden skulle jag självklart vilja skaffa barn, hem och eventuellt gifta mig men nu snackar vi om 10 år eller någonting .. Skall först och främst ta hand om mig själv. Barn finns i alla umgängen [nästa] så de kan jag mysa med sålänge ^^ hehe


Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Kikar in och hoppas du får en bra start på den kommande veckan!



Allt bra med dig annars?

2010-05-02 @ 20:42:09
URL: http://jessicalillsmeds.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0