Första arbetsdagen

Nu är naglarna fixade [neutrala med fransk manikyr], kläderna framtagna och nerpackade i väskan [ombyte på plats], frukosten i magen, mascaran på, håret fixat och jag är redo för min första arbetsdag på Arlanda flygplats i taxfreen.

Jag kan inte bärga mig.

- - -

1 timma och 45 minuter tar det kommunalt in till jobbet - men det är värt varenda minut.

En god bok i väskan, lite dricka och en yoghurt för säkerthets skull finns tillgänglig så detta skall inte vara några problem. Det enda jag är orolig för är att tåget skall krångla, så därför tänker jag ta ett tidigare tåg. Iallafal första arbetsdagen.

12.30 - 22.00 finns jag på Arlanda idag ♥



Skall även överraska min mor och mormor ikväll efter arbetspassets slut.
De skall landa 21.25 från en veckas semester i Spanien. Eftersom jag inte slutat ännu då skall jag planera in ett samtal med pappa, så detta går i verket.

Förhoppningsvis är flyget lite försenat, och jag hinner sluta ^^ men annars ordnar det sig på något annat sätt. Kanske kan jag gå bakvägen ner vid ankomsthallen också. Det skulle vara riktigt roligt. Får se hur allt blir.


Men nu skall jag ordna det sista och bege mig mot tåget.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0