Bloggberoende?

Åtta tecken på att du är beroende av att blogga:

1) Du tänker att du kanske borde göra något drastiskt, raka av dig håret eller operera in silikon i tuttarna, bara för att det ska "hända" något på bloggen.

2) Du har redan nu börjat tänka på Vecko Revyn Bloggawards och undrar om det kanske månne perhaps maybe finns en förtrollad chans att du är nominerad i någon kategori?

3) Du kollar bloggen mellan två och tiotusen gånger per dag.

4) Inlägg som inte genererar några kommentarer gör dig en gnutta stressad.

5) Din högsta önskan är inte längre fred på jorden, din högsta önskan är en länkning från någon "storbloggare".

6) Besöksstatistiken styr ditt humör.

7) Du blir genuint irriterad om någon okänd blogg, till synes sprungen från ingenstans, går om din placering på bloggportalen.

8) Du blir även genuint irriterad över att Blondinbellas pojkvänner, assistenter och kompisar får hur många läsare som helst i ett nafs när du själv måste hanka dig fram i flera år för att komma upp i tio läsare per dag. Blogga er upp som vanligt folk för fasen, tänker du bittert.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0