Sommarlistan - Kopiera och svara!

Såg på SweetKeylee's blogg om denna sommarlista - kopiera och svara! och självklart fastnade jag för denna och kopierade den på en gång ^^

Så här kommer nu mina svar på dessa frågor.




1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Helt klart under solen, på stranden i Grekland ♥
Förutom detta så trivs jag självklart också på vilken strand/gräsfläck/altan som helst i Sverige, bara sålänge solen lyser ner på min kropp ^^



2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Den ultimata sommardagen börjar med en promenad och frukostpickning i Slottsskogen i Göteborg som sedan följs med en härlig dag på stranden tillsammans med de allra bästa vännerna, lite god fruktsallad, frisbee, några goda glas vin och mycket skratt.


3. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Finns en hel del, går knappt att ens gå in på detaljer .. dock är Greklands semestern 2005 den absolut mest minnesvärda ♥ saknar mina små vänner


4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Denna sommar finns det en del planer .. bland annat:

sol, bad, grillning, Helsingborg, shopping, dans, glass, vin, umgås med familj och vänner, Göteborg, fester, sena kvällar, träning, foto, bloggande, Grekland ♥


5. Dina bästa sommarfärger?
- turkos och cerise


6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
ja du .. tyvärr blir det lite sol och mycket regn. Mer typiskt svenskt än så kommer man nog inte ..


7. Vad lägger du hellst på grillen?
- Grönsaksspett: aubergine, tomat, lök, zuccini, paprika och lite svamp



8. Havet, sjön eller poolen?
- I Sverige: poolen eller sjön
Utomlands: Havet


9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Helt galen i nogger just nu men annars är isglassar en stor favorit hos lilla mig ^^ kan bero på att jag är väldigt känslig mot laktos också ..


10. Vart går din drömsemester?
- Helt klart Grekland ♥ såklart.
Dock måste jag säga att det inte är Rhodos denna gång utan en båtluffning bland Greklands alla öar [och fastlandet]. Det skulle verkligen vara den ultimata drömresan. Att få se så mycket av Grekland som det är möjligt under några månaders tid.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0