Med en svullen ankel ..

.. sitter jag nu här i soffan och dör för jag är så uttråkad.


Skulle snabbt och enkelt skynda mig upp ur sängen men hoppade ner lite för fort precis vid kanten av sängen och slog i hela högra ankeln. Nu är den helt svullen och blågul, så blir detta sämre får jag nog uppsöka läkare och se hur illa därtill det är.

Kan stödja mig på foten men det är knappt.
Går inte alls att vika foten, så gå normalt är bara att utesluta. Jag får nu släpa foten med mig för att kunna ta mig omkring ..

Kommentarer
Postat av: Konstantina

Oj jävlar :O hoppas du blir bättre <3

2010-06-01 @ 21:21:12
URL: http://konstantinaa.blogg.se/
Postat av: Konstantina

Oj oj oj :O Lägg is eller en påse med kalla ärtor på den? (ska jag säga som inte kan någon ting om sånthär :O) Hoppas hoppas hoppas du blir bra snart. Låter inte särskilt kul det där inte :/



Jo allt är bara bra med mig :) Är lite ledsen pga en sak bara, men annars är allt toppen :) Tack så frågar! Hur är det själv då, bortsett från ankeln? :)<3



Kan inte annat än LÄNGTA till sommarlovet. Så himla skönt. Om mitt lov blir så som jag planerat (dvs att jag åker till Grekland och träffar min älskade släkt) kommer jag... Ae vettifan. Blir så glad bara av tanken haha ^^



Jag går i 8an. Snart nian! Ouf. Lite jag är HAHAH.



2010-06-01 @ 21:55:31
URL: http://konstantinaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0