En del av min ipod


Detta är min lilla älskling som jag bara inte kan leva utan ^^

Den sätter till guldkanten på min vardag med sina underbara låtar som ligger i den! Just nu är det väldigt mycket grekiskt [då jag längtar fruktansvärt mycket hem till Elláda] men självklart är det lite annan musik blandat i den också.
- dock enbart en svensk låt ^^ men jag är inte så mycket för svensk musik så det är min enkla förklaring till detta. Svensk text ger mig inte lika mycket budskap ..




Aja ..

Tänkte bjuda på lite av de låtar som finns i min lilla skönhet denna sommar - så här kommer de. Lyssna och njut!


Mixalis Xatzigiannis : mia nyxta treli


Jessy Matador : allez, ola, ole


Mixalis Xatzigiannis : filoi kai exthroi


Melissa Horn : jag kan inte skilja på


Giorgos Alkaios & Friends : opa


Chantal Kreviazuk : feel like home


Sarbel : se pira sovara


Mina Kostic & Igor X : grudi od betona



Kommentarer
Postat av: SANDRA -EN BRA BLOGG

gillar nummer 2! :)

vet du om den finns på spotify? =)

2010-06-16 @ 18:16:14
URL: http://saandraans.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0