Arbetsintervju

Nu är jag hemma igen efter en sväng ner till centrum för arbetsintervjun på Ica Supermarket.

Det kändes som det gick bra, men man vet aldrig vad de tycker. Dock har jag erfarenhet inom de flesta områden när det gäller butiksarbete [vilket kommer till min fördel här] och innan den 24.e denna månad får jag veta om jag gått vidare till yttligare en intervju eller om denna dröm är över.
- så nu får jag gå här på helspinn i två veckors tid och bara hoppas på det bästa.


- - -


Hur som helst ..

Nu är jag tillbaka hemma och tänkte börja med att betala lite räkningar för att sedan torka av golven, göra lite lunch och titta på en film.
- tror jag blivit ett litet filmfreak på senare tiden ^^

Vet ännu inte vad det blir för film .. väljer mellan lite komedi eller verklighetsbaserat .. får se vad jag väljer för något senare. Kanske hinner jag med både två innan kvällen är här ^^

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0