Vårshopping


Jag tittade runt lite på hm, ellos m.fl ställen i natt när jag inte kunde somna och måste erkänna att jag längtar efter den årliga vårshoppingen! [varje år åker jag, mamma och syster min på en heldags shopping] Visst är det än lite tidigt att tänka på vår och sommarkläder men jag kan inte rå för att längta.

Nu går man så påklädd och det blir mest svarta kläder under denna vintersäsong för min del. Till vår & sommar blir det mycket mer färg och form på kläderna. Längtar så mycket efter lösa toppar, klänningar, barbent, barfota. Sommaren är så välkommen när den vill!


- - -


Har redan börjat på en liten lista på saker jag skulle behöva köpa - och vill ha ^^

♦ en ny resväska. och jag har redan hittat en jätte snygg på Accent. den skall jag ha!
♦ mycket färgrik strandklänning
body butter i form av någon härlig doft. Lutar mot moringa
♦ några par leggings - i kortare modell
toppar i olika färger, modeller och former
♦ vanliga lite längre enkla linnen i olika färger från gina tricot
♦ lite kedjor, berlocker och andra mysigheter till att göra lite egna smycken till mig och tjejorna :)
♦ lite nytt smink i form av; fontation, ögonskuggor i härliga färger, en ny mascara och eventuellt en ny eyeliner samt ett rött eller rosa läppstift
♥ många sett lösnaglar. bara helt enkla genomskinliga eller vita!


- - -


Listan kan bli lång.
Detta var det jag kom på nu under tiden jag skulle skriva detta inlägg. visst är det mycket småsaker men tro mig.. det är ett tag kvar. jag hinner komma på mycket mer nytt tills dagen är kommen ^^ hihi



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0