Morgonen efter med nya löften och nya tag i livet


Nu sitter jag här i soffan och tittar på tv.n med lugn och ro omkring mig. Nya kläder har åkt på så nu känner jag mig lite fräshare.
Visst blev det en del dricka igår men verkligen inget överdrivet, vilket var mycket skönt. Som vanligt är jag ej bakis dagen efter, vilket såklart är helt udnerbart! Skall dock gå iväg till McDonalds och frossa lite senare - men då det är nytt år får man börja tänka på vad man stoppar i sig så får nog blir en ceasarsallad med ramlösa och lite minimorötter, gott!


Mina nyårslöften för detta år blir bara två, men lite med mening då det förhoppningsvis blir lättare att fokusera på dessa då.
1. Börja tänka mer på mig själv [göra det jag känner för oavsett vad folk omkring mig tycker och tänker om det]
2. Nytt gymkort vilket innebär att träningen skall komma igång på riktigt nu. 15.000 steg per dag - minst! + styrketräning, gruppträning, simning och löpning.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0