Kunde inte låta bli


Jag vet att detta måste låta som ett beroende men jag har vairt på Ikea idag .. haha. Det var faktiskt inte direkt tänkt utan meningen var en sväng i Skärholmens centrum och köpa ett par saker men med tanke på att det var så pass nära till Ikea så blev det en sväng även dit. Och gissa vad, jag hittade en del saker .. hehe


Detta är vad jag köpte på "dagens Ikea vandring" ..



1. köpte faktiskt vinröda blommblad - så det skapas lite varm känsla i rummet också 29:-
2. två st ramar i turkos/blå färg 25:- för 2st
3. hyllan jag köpte är i ekfärg så den skall målas till vitt och blått 79:-
4. dessa små bordsstafflina skall även dem blå i annan färg. passade på och köpa 2 st nu när de kostade 5:- st
5. lite större blomma i blå färg. tror skälken klipps av, vi får se. 29:-
6. tre st ramar i ekfärg som kommer bli vita så småningom. 15:- för 3st


Hittade även lite småsaker inne på Panduro i Skärholmens centrum:
1. ett stort G [betydelse Grekland i mitt fall] i pappformat. 45:-
2. Stor "Greklandsblå" hobby färg, på rea 38.50:-
3. en ganska så stor och bred pensel för 14:-
4. måndre tub färg i en ljusblåare nyans 39:-
5. ca 1 meter [varav en halv med vitt och andra halvan blått] med dekorationshjärtan. 19.50:- metern




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ikea är alltid så kul!

2010-01-09 @ 22:51:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: matilda

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra på bloglovin? säg till då du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 09:57:33
URL: http://maatilda.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0