"Ikea vill ha"


Nu har jag varit borta många dagar av vissa privata anledningar. Tyvärr gör det att bloggen blir lidande till och från. Men nu är jag tillbaka med åtminstonde detta inlägg.
Idag har jag varit en sväng på Ikea och inköpt lite nya prydnadssaker till mitt kära rum som kommer förvandlas i kommande vecka. Nu skall det blir ett riktigt "Tzatzikirum" :) med andra ord; det kommer gå i blåa och vita nyanser för att spegla min största kärlek här i livet - Grekland

***

Jag har dock lite fler "vill ha" saker till mitt nya söta lilla rum - de nedstående bilderna får stå för förklaringen till vad ;)




Fotoramar i alla olika storlekar och former.
Kommer sedan måla om de själv i olika blåa nyanser och i vitt.


Självklart finns det även mycket fler saker som jag vill ha men jag får nöja mig med detta till en början då mitt rum är väldigt litet [husets minsta] och jag har som sagt redan köpt på mig en del idag :)
Måste även vara lite försiktig då det kan lätt blir för mycket av minsta lilla sak på grund av storleken av rummet.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0