Sorry

Tänkte att jag skulle be om ursäkt redan nu för den stökiga blogg som kommer härja under dagen. Jag hade andra planer idag men de kunde tyvärr inte förverklas .. så det blir en dag i sängen med tv.n på i bakgrunden, extra högtalaren till datorn kopplas in och bloggen får lite nyare utseende ^^

Och ni vet att jag inte är någon höjdare [ännu] på alla dessa html-koder så det tar mig ett tag att fixa det jag vill få gjort.


Men med det sagt så tar jag nu tag i ännu ett försök på denna bloggdesign, för att få den som jag vill ha den. NI får gosa er med gårdagens låt, som jag för övrigt är helt såld i!

Ta hand om er sötnosar, så hörs vi senare ^^

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0