Nästa Twilight närmar sig

Den 30 juni är det dags för nästa Twilight film - Eclipse.
Boken är helt underbar. Nu kommer nästa fråga .. Kommer filmen vara lika bra som boken?

Själv har jag alla böckerna och även läst dem med. Fjärde boken skall läsas ännu en gång, då den var så bra. Första och andra filmen har jag också i mina ägodelar.

När juni månad börjar närma sig skall jag hålla uppkik för biljettsläpp för Twilight - Eclipse på sf. Som säkert så många andra också kommer att göra.
Sist hade jag tur och hann få tag på biljetter innan de tog slut [med kunde senare inte gå] .. Denna gång hoppas jag på att hinna få biljetter och kunna gå ^^


Har ni läst böckerna?
- och hur ser ni inför filmen, kommer ni gå på bion?

Kommentarer
Postat av: JENNY VENNBERG

Åh vad jag längtar !

2010-04-01 @ 13:48:03
URL: http://www.jpic.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0