Bilen lagad

Bilen är lagad och en mysmiddag står på schemat.

Bilhelv*tet läckte servoolja som aldrig förr och det slutade med att bilen inte ens gick att köra .. men nu så är det lagat och bilen rullar på vägarna som aldrig förr igen ^^ testkörde lite med att köra iväg Yvonne till jobbet.
Den funkar perfekt!

- - -

Nu skall jag snart ringa min sötaste lilla Alexandra och börja planera in tid för kvällens mysmiddag ute på stan. Blir en juice till maten eftersom jag skall köra hem sen igen, men det kan jag stå ut med.


Vad skall ni göra en kväll som denna?

Kommentarer
Postat av: * Em

Allt bra med dig?

2010-04-22 @ 21:02:49
URL: http://emelojs.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0