under reklamtiden


Sitter just nu här och flödar mina tankar och känslor mitt under reklampausen till filmen "Under Toscanas sol" vilket är en mycket bättre film än vad jag kunde hoppas på. Varför är jag inte henne?

- - -

Varför gör jag inte som hon? Tar mitt pick & pack, köper en resa och drar. Börjar om mitt liv någon annanstans. Det liv jag alltid strävat efter - och som jag fortfarande gör.
Jag är för rädd, det är problemet. Jag är alldeles för rädd att lämna allt jag har i min vanliga trygga svenska vardag för att bege mig ut i det osedda och oförstådda men som jag dagligen [i både sinne och ro] inte kan sluta att längta efter.
Säg mig - när ska jag våga mig förverkla mina innersta drömmar?


Nu fortsätter filmen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack :).

Jaa.. det blir lätt så när man inte är på topp..

2009-09-14 @ 10:14:20
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Liw

Hej,



fastnade också framför den filmen med just den tanken. Varför bo kvar i Sverige när det finns så många andra sköna ställen :)



Trevlig måndag!

2009-09-14 @ 12:27:30
URL: http://preggomonster.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR

OM BILDER OCH PHOTOSHOP
- Jag använder mig utav photoshop 7.0, picasa samt paint när jag redigerar mina bilder.
- Lite angående bloggdesign har jag lärt mig, och jag lär mig allt mer eftersom. Svarar gärna på era frågor, ett annat alternativ är att besöka designadinblogg.se som har många bra förklaringar på bloggdesign
- Angående photoshop frågor så svarar jag ej på dessa då det oftast är lite komplicerat att förklara.
google.se finns däremot svar på de flesta frågorna

MIN ÄLSKLING
- Jag fotar med min Nikon D60. Mer information om den kommer mer tiden
- Vill ni ha tips på bra systemkameror skulle jag gå till en fotoaffär eller andra ställen som säljer dessa.
Det är omöjligt för mig att veta vad som passar just dig. I affärerna kan de dessutom svara på alla dina frågor

TACK SÖTA NI..
..för att ni respekterar detta och kommentera nu trots ovanstående. Era åsikter betyder mycket för mig :)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas bara för mig)

Har du också en blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0